RC Power - Yellow Colt
GeplaatstCOLON Do 17-05-2007 17:34
Nou ik ben dus Denny, ik ben 20 jaartjes jong (bijna alweer 21) en kom uit de omgeving van Rotterdam.
Ik rijd nu in me 2e auto en dat is een parelmoer gele Mitsubishi Colt uit 1995. Hij bevalt me erg goed. Ik heb hem vanaf juli 2006 en in de tussentijd is er al genoeg aan veranderd.
Ik ga niet alles opnoemen, omdat dat simpelweg veel te veel is. Maar de grootste veranderingen zijn een open uitlaatlijn, open luchtfilter, 16 inch velgen en banden, Koni race onderstel, bumpers aangepast, ramen geblindeerd, interieur gestript en auto lichter gemaakt.
Een tijdje terug zat ik in een dip en heb ik erover getwijfeld om de Colt te verkopen. Ik wilde of geen auto meer of ik wilde een Eclipse of Evo aanschaffen. Maar ik ben blij dat ik het uiteindelijk niet heb gedaan!
Het geld en de moeite die je erin hebt gestoken wilde ik niet zomaar weggooien. Toen kwam ik ook op het idee om er vanaf toen maar echt voor te gaan en hem eens echt af te gaan maken. Ik ga een showauto maken van de Colt.
Dus ondertussen heb ik een andere motorkap thuis liggen, een set sideskirts, voorlip en achterbumper.
Nu is het wachten op de spuiter en dan gaat de auto daarheen (alleen spuiter zit een beetje tegen).
Ik ga hem helemaal strak maken, alles gaat ervanaf op de handgrepen na, de motorkap word doorgelast, de wielkassen achter worden uitgerold en de velgen worden ook meegespoten. Dat is dus even afwachten.
Daarna ga ik me verder bezig houden met het interieur en de motor.
Het interieur moet helemaal worden in de kleur(en) van de auto en ik ga de achterbak verbouwen met een beetje ice( (niet te overdreven) en een rolkooi erin. Ik wil ook nog een veerpootbrug achter hebben, maar die is niet te vinden.
De motor ga ik ook nog wat aan doen.
Ik wilde er een Evo blok in hangen. Maar ik ben op het laatste moment afgestapt van de inbouw. De reden hiervoor is dat je 280 pk op je voorwielen hebt en je dat bij stoplicht sprintjes moeilijk kan overbrengen en ik niet door de eerste de beste Honda eruit wil worden gereden.
Ik heb nog gezocht naar een 4WD Colt uit Nieuw-Zeeland/Australie, maar die heb ik toen niet kunnen vinden helaas.
Dus ik heb besloten met dit blok verder te gaan als ik geen goed GTI blok kan vinden.
Ik wil uiteindelijk op de 200 pk uitkomen op ongeveer 900 kilo dat moet wel goed van zijn plaats afkomen.
Dan zit ik zelf ook op diverse andere Mitsubishi fora en ik organiseer zelf ook Mitsubishi meetings. Het is altijd erg gezellig, misschien een ideetje voor hier.
Ik denk dat dat het wel in het kort was.
Ik heb hieronder nog een paar wat oudere foto's van me auto voor de liefhebbers:
http://www.mijnalbum.nl/Foto=ZYOCJOMH
http://www.mijnalbum.nl/Foto=QBXQMMS7
http://www.mijnalbum.nl/Foto=8CJXM4Y7
http://www.mijnalbum.nl/Foto=UNOLQUZK
http://www.mijnalbum.nl/Foto=C4JM8ATF
http://www.mijnalbum.nl/Foto=AIQUAUUP
http://www.mijnalbum.nl/Foto=MOIYP3MI
Laat de reacties maar horen.
Ik rijd nu in me 2e auto en dat is een parelmoer gele Mitsubishi Colt uit 1995. Hij bevalt me erg goed. Ik heb hem vanaf juli 2006 en in de tussentijd is er al genoeg aan veranderd.
Ik ga niet alles opnoemen, omdat dat simpelweg veel te veel is. Maar de grootste veranderingen zijn een open uitlaatlijn, open luchtfilter, 16 inch velgen en banden, Koni race onderstel, bumpers aangepast, ramen geblindeerd, interieur gestript en auto lichter gemaakt.
Een tijdje terug zat ik in een dip en heb ik erover getwijfeld om de Colt te verkopen. Ik wilde of geen auto meer of ik wilde een Eclipse of Evo aanschaffen. Maar ik ben blij dat ik het uiteindelijk niet heb gedaan!
Het geld en de moeite die je erin hebt gestoken wilde ik niet zomaar weggooien. Toen kwam ik ook op het idee om er vanaf toen maar echt voor te gaan en hem eens echt af te gaan maken. Ik ga een showauto maken van de Colt.
Dus ondertussen heb ik een andere motorkap thuis liggen, een set sideskirts, voorlip en achterbumper.
Nu is het wachten op de spuiter en dan gaat de auto daarheen (alleen spuiter zit een beetje tegen).
Ik ga hem helemaal strak maken, alles gaat ervanaf op de handgrepen na, de motorkap word doorgelast, de wielkassen achter worden uitgerold en de velgen worden ook meegespoten. Dat is dus even afwachten.
Daarna ga ik me verder bezig houden met het interieur en de motor.
Het interieur moet helemaal worden in de kleur(en) van de auto en ik ga de achterbak verbouwen met een beetje ice( (niet te overdreven) en een rolkooi erin. Ik wil ook nog een veerpootbrug achter hebben, maar die is niet te vinden.
De motor ga ik ook nog wat aan doen.
Ik wilde er een Evo blok in hangen. Maar ik ben op het laatste moment afgestapt van de inbouw. De reden hiervoor is dat je 280 pk op je voorwielen hebt en je dat bij stoplicht sprintjes moeilijk kan overbrengen en ik niet door de eerste de beste Honda eruit wil worden gereden.
Ik heb nog gezocht naar een 4WD Colt uit Nieuw-Zeeland/Australie, maar die heb ik toen niet kunnen vinden helaas.
Dus ik heb besloten met dit blok verder te gaan als ik geen goed GTI blok kan vinden.
Ik wil uiteindelijk op de 200 pk uitkomen op ongeveer 900 kilo dat moet wel goed van zijn plaats afkomen.
Dan zit ik zelf ook op diverse andere Mitsubishi fora en ik organiseer zelf ook Mitsubishi meetings. Het is altijd erg gezellig, misschien een ideetje voor hier.
Ik denk dat dat het wel in het kort was.
Ik heb hieronder nog een paar wat oudere foto's van me auto voor de liefhebbers:
http://www.mijnalbum.nl/Foto=ZYOCJOMH
http://www.mijnalbum.nl/Foto=QBXQMMS7
http://www.mijnalbum.nl/Foto=8CJXM4Y7
http://www.mijnalbum.nl/Foto=UNOLQUZK
http://www.mijnalbum.nl/Foto=C4JM8ATF
http://www.mijnalbum.nl/Foto=AIQUAUUP
http://www.mijnalbum.nl/Foto=MOIYP3MI
Laat de reacties maar horen.