Kerbstone VOF gaat van start.

Alles over het mooi maken van de auto
Kerbstone
BerichtenCOLON 3
GeregistreerdCOLON Ma 10-12-2007 21:22
WoonplaatsCOLON Vlaardingen
CONTACTCOLON

Kerbstone VOF gaat van start.

Ongelezen bericht door Kerbstone »

:D
Hallo mensen, ik wil jullie even attenderen op een nieuw bedrijf mbt car tuning & performance: Kerbstone VOF (http://www.kerbstone.nl).

Neem gerust een kijkje op onze site, maar realiseer je wel dat deze nog niet helemaal "gebruiksklaar" is.

En ik wil gelijk van de gelegenheid gebruik maken om te vragen of jullie mogelijkheden hebben tot sponsoring of het plaatsen van een banner.

Mvg, Eef.
=>>Kerbstone VOF<<=
Car Tuning & Performance

Gebruikers-avatar
Arjan
BerichtenCOLON 157
GeregistreerdCOLON Do 26-04-2007 23:02
WoonplaatsCOLON Utrecht
CONTACTCOLON

Ongelezen bericht door Arjan »

Dank je voor de tip!
Hebben jullie ook spullen voor oudere Mitssubishi's :? ? Bijvoorbeeld: voor-veerpoten voor mijn Sapporo :o

Ga je ook spullen verkopen om de motor te tunen, zoals inlaatspruitstukken, injectoren, motormanagement etc.

Arjan
Lancer Evo VIII, 475 pk;
Starion, 353 pk;
Sapporo 2JZ GTE vvti, > 1000 pk;
Sapporo 2,6, overleden...

Kerbstone
BerichtenCOLON 3
GeregistreerdCOLON Ma 10-12-2007 21:22
WoonplaatsCOLON Vlaardingen
CONTACTCOLON

Ongelezen bericht door Kerbstone »

Hoi Arjan,

Het is een tijdje geleden dat ik jullie site bezocht heb, helaas. We zij volop bezig om leveranciers te vinden. Inmiddels is onze site ook alweer een beetje aangevuld.
Bedankt Evopower, die ons op een schandalige spelfout heeft gewezen!

Hieronder een selectie van de coilovers die we leveren voor Mitsubishi. Ik zie de Sapporo er niet bij staan, maar missschien dat die in Japan anders heet? Of dat schokbrekers van een recenter model ook passen? Dan is het alleen een kwestie van de juiste veersterkte kiezen.

Op dit moment zijn we bijvoorbeeld bezig om voor een Subaru Leone XT ombouwproject schokbrekers samen te stellen.

In principe kan alles gemaakt worden, als we de juiste maten weten. Omdat het dan geen serie product is, hangt daar natuurlijk wel een (groter) prijskaartje aan.

MITSUBISHI
B-01 98-04. Galant/ 95-up Eclipse 62.180.014 62.180.006
B-02 96-00 Lancer / Virage 62.180.008 62.200.006
B-03 01- Lancer / Virage 62.180.008 62.150.005
B-04 00- 3000 GT 62.180.008 62.180.006
B-05 98+ SAVRIN 62.180.008 Standard
B-07 Waja 62.180.008 62.200.006
B-08 01- Evo VII/ VIII 62.180.008 62.200.006
B-09 03- GRUNDER 62.180.014 62.180.008
B-10 00- Eclipse 62.180.010 62.180.006
B-11 96~01 EVO V/ VI 62.180.008 62.200.006
B-12 89-94 Eclipse AWD 62.180.012 62.200.010
B-13 91-99 3000 GT AWD / VR4 62.180.012 62.180.008
B-14 91-99 3000 GT FWD 62.180.012 62.180.008
B-15 06+ Eclipse 62.180.010 62.200.006
B-16 89~94 Eclipse FWD 62.180.010 62.180.008
B-17 94~95 Evo III 62.180.008 62.200.006
=>>Kerbstone VOF<<=
Car Tuning & Performance

Gebruikers-avatar
Arjan
BerichtenCOLON 157
GeregistreerdCOLON Do 26-04-2007 23:02
WoonplaatsCOLON Utrecht
CONTACTCOLON

Ongelezen bericht door Arjan »

Hallo Eef,

Dank je voor de update! Geen punt dat het even duurde.
Ik heb eigenlijk helemaal geen idee wat een voor-veerpoot kost.
Wat mij betreft hoeft-ie zeker niet origineel te zijn.
Op dit moment gebruik ik Starion veerpoten, maar je kunt misschien dat de wielen nu een beetje naar binnen staan; originele Sapporo turbo veerpoten hoef ik niet te hebben (als ik daar al aan kan komen). De Sapporo GSR veerpoten zijn een stuk teerder en daar kunnen mijn remmen niet op. Dus ik heb alleen maar poten nodig waarvan de as-hoek klein is, dat de wielen een beetje naar buiten staan i.p.v.v naar binnen.
Ik ga trouwens snel weer eens de site bezoeken.

Arjan
Lancer Evo VIII, 475 pk;
Starion, 353 pk;
Sapporo 2JZ GTE vvti, > 1000 pk;
Sapporo 2,6, overleden...

Kerbstone
BerichtenCOLON 3
GeregistreerdCOLON Ma 10-12-2007 21:22
WoonplaatsCOLON Vlaardingen
CONTACTCOLON

Ongelezen bericht door Kerbstone »

Hoi Arjan,

Als je zegt dat de wielen naar binnen staan, is dat dan zo: /---\ , of zo: \---/ ?
Oftewel, heb je teveel negatieve of te veel positieve camber?

Bij BC-Racing schokbrekers is de camber over het algemeen verstelbaar. Wat je je wel moet realiseren is dat een hoop comfort verloren gaat met 'coilovers' , omdat zo'n beetje alle rubbers die de autofabrikant bedacht had om rolgeluiden te isoleren komen te vervallen, en de veren en demping meestal harder zijn. Wat je daarvoor terugkrijgt is een beter kontakt met de weg en een beter gevoel van wat je wagen op die weg doet.
Gelukkig zijn zachtere veren ook altijd mogelijk en is de demping ruimschoots instelbaar.
Als jouw veerpoten overeenkomen met namen die in de lijst staan zou ik voor je kunnen informeren, zo niet dan wacht ik liever even de Leone schokbrekers af.

In principe maakt BC-racing natuurlijk een serie product, dus ik wil eerst even kijken hoe ver ze willen gaan voor een project car.

Inmiddels kunnen we ook Teflon remslangen met staalmantel leveren (Goodridge). Deze kunnen desgewenst op maat gemaakt worden.

Mvg,

Eef Neleman

Kerbstone VOF.
=>>Kerbstone VOF<<=
Car Tuning & Performance

Gebruikers-avatar
Arjan
BerichtenCOLON 157
GeregistreerdCOLON Do 26-04-2007 23:02
WoonplaatsCOLON Utrecht
CONTACTCOLON

Ongelezen bericht door Arjan »

Hoi Eef,

Ik bedoel: \---/, maar als camber instelbaar is dan ben ik erg geïnteresseerd!! Misschien moet ik maar eens langskomen.
Naar die slangen ben ik ook wel benieuwd.

Maar weer eens naar de site kijken.

Dank je!
Lancer Evo VIII, 475 pk;
Starion, 353 pk;
Sapporo 2JZ GTE vvti, > 1000 pk;
Sapporo 2,6, overleden...

BUTTON_POST_REPLY