Driving Fun Trackdays

Algemene berichten, evenementen en dergelijke
Gebruikers-avatar
Arjan
BerichtenCOLON 157
GeregistreerdCOLON Do 26-04-2007 23:02
WoonplaatsCOLON Utrecht
CONTACTCOLON

Driving Fun Trackdays

Ongelezen bericht door Arjan »

Beste 'clubleden', Formumleden en autoliefhebbers,

Ik kreeg van de week dit emailbericht van 'Driving Fun Trackdays' in Zandvoort:
Beste A. Beudeker,
Door middel van deze mail zou ik uw aandacht willen vragen voor het volgende:
DFTrackdays organiseert circuitdagen en driftdagen op verschillende circuits in binnen- en buitenland. Zo organiseren wij op 13 mei aanstaande een circuit training op Circuit Park Zandvoort. Dit is een uitgelezen kans voor mensen die het leuk lijkt om op een veilige manier onder leiding van een ervaren instructeur kennis te maken met rijden op het circuit!
Wij benaderen u als club omdat het voor uw leden interessant en leuk zou kunnen zijn om met een groepje van 5 a 6 personen deze circuit training te volgen. Deze groep zal een eigen instructeur toegewezen krijgen. Met minder personen deelnemen kan natuurlijk ook: er zal dan een groep gevormd worden van mensen met ongeveer even snelle auto's.
Meer informatie over het programma en de prijs van deze training vindt u hieronder of neem een kijkje op onze website www.dftrackdays.com
Indien u interesse heeft in een samenwerking ( op langere termijn ) met uw club, dan lichten we e.e.a. graag toe in een persoonlijk gesprek.
Peter Tunissen
peter@driving-fun.com
+31 6 50 21 28 47
of
Marleen van Diest
marleen@driving-fun.com
+31 6 25 19 35 80

Met vriendelijke groet,
Marleen van Diest
www.driving-fun.com


Ik heb hierop geantwoord, gevraagd of het ook mogelijk is om dit op vrijdag of zaterdag te doen, ik krijg hierover binnenkort bericht.

Ik zie jullie (positieve!) reacties wel tegemoet.

Arjan Beudeker
Lancer Evo VIII, 475 pk;
Starion, 353 pk;
Sapporo 2JZ GTE vvti, > 1000 pk;
Sapporo 2,6, overleden...

marten
BerichtenCOLON 16
GeregistreerdCOLON Zo 29-08-2010 8:19

Re: Driving Fun Trackdays

Ongelezen bericht door marten »

wanneer er weer een japanse automeating waar ook mensen komen met oude starions hoor ik het graag
marten

BUTTON_POST_REPLY