Zomermeeting

Algemene berichten, evenementen en dergelijke
willem
BerichtenCOLON 4
GeregistreerdCOLON Ma 18-06-2007 10:14
WoonplaatsCOLON Oud Beijerland

Zomermeeting

Ongelezen bericht door willem »

Hallo leden, even berichtje van Willem over bovenstaande meeting.

Mijn zoon is nog even op de meeting geweest maar eigenlijk te laat op de dag. Er waren niet veel auto's meer. Hij heeft even rondgelopen, is wat gaan halen bij het wegrestaurant daarna weer even gelopen en is daarna weer naar huis gekomen.
Ik zat tijdje geleden op de site te kijken en daar stond dat ik onder voorbehoud ook langs zou komen op die dag. Nou mijn auto is daar dus geweest. Nu "vandaag" wist ik even niet meer bij de foto's te komen van die meeting, vorige keer wel en heb daar gezien dat mijn karretje ook nog op de foto is gegaan de enige zwarte CZ5.
Inmiddels zit nu ook de Sebring dual einddemper er onder gemonteerd.
Mijn dakbox is ook gereed (zwart gespoten met 3 zilver"alu"kleurige kleine biesjes er op) maar moet nog op de auto. Uiteraard is deze box maar om af en toe te gebruiken dus is niet spannend. Als ik bij de volgende meeting kan zijn zal ik zorgen dat ook deze op de auto staat.
Ben nog steeds op zoek naar een achterspoiler en sportluchtfilter dus als iemand wat weet ik hou me aanbevolen, let op het is een 1.3 5 deurs.

Tot zo ver weer Groet van Willem.

Gebruikers-avatar
Arjan
BerichtenCOLON 157
GeregistreerdCOLON Do 26-04-2007 23:02
WoonplaatsCOLON Utrecht
CONTACTCOLON

Ongelezen bericht door Arjan »

Beste Willem,

De foto's van de Meeting staan op www.mtcn.nl en vervolgens kiezen voor Evenementen en dan Juli 2007:
Afbeelding.
Ik ben benieuwd naar de foto's van de veranderingen! :D

Arjan
Lancer Evo VIII, 475 pk;
Starion, 353 pk;
Sapporo 2JZ GTE vvti, > 1000 pk;
Sapporo 2,6, overleden...

willem
BerichtenCOLON 4
GeregistreerdCOLON Ma 18-06-2007 10:14
WoonplaatsCOLON Oud Beijerland

Ongelezen bericht door willem »

[quote="Arjan"]Beste Willem,

De foto's van de Meeting staan op www.mtcn.nl en vervolgens kiezen voor Evenementen en dan Juli 2007:
[img]http://www.mtcn.nl/images/Evenement/Juli2007/SG1L0179K.JPG[/img].
Ik ben benieuwd naar de foto's van de veranderingen! :D

Arjan[/quote]

Arjan Bedankt, indien hij zover is zal ik foto's maken en deze proberen op de site te plaatsen.
Ben geen computer gigant, maar anders vraag ik het wel aan iemand die dat beter kan dan ik (en dat is al vlug), nogmaals dank voor je reactie met foto.

Groetjes uit Oud-Beijerland

Gebruikers-avatar
RC Power
BerichtenCOLON 101
GeregistreerdCOLON Di 08-05-2007 15:29
WoonplaatsCOLON Hoogvliet
CONTACTCOLON

Ongelezen bericht door RC Power »

Jaja ik heb de auto wel gezien. Alleen op het moment dat ik ernaartoe wilde gaan was hij al weg.
Maar zag er erg mooi uit en hoop de Colt op de volgende meeting weer te mogen zien.
Fly high, drive low

134,9 dB exhaust

BUTTON_POST_REPLY