Voorstellen en paar vraagjes

Algemene berichten, evenementen en dergelijke
Tekker
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON Ma 26-12-2011 18:01

Voorstellen en paar vraagjes

Ongelezen bericht door Tekker »

Hoi hoi,

Me ff voorstellen en ineens een paar vraagjes lanceren :)
Ben Tekker en woon in België, de zonnige kant van Europa :p
Ben al jaren Mitibushi liefhebber, maar heb nu dan toch echt de stap gezet om in de zandcross me te laten gelden met Starion ! (2.0T)
Eerst even uitleggen !
Want op autoliefhebbers forum, is het soms moeilijk te verkroppen dat je de lievelings auto's gaat stuksnijden en opvoeren om te gaan zandcrossen.
Het zijn wrakken die wij opkopen, omdat het een hobby is zonder sponsering en/of prijzengeld, moet het zo goedkoop mogelijk gebeuren.
Heb me zelf 2 Starions gevonden, die er zo slecht aan toe waren dat geen kat deze nog zou willen opmaken en begrijpelijk, carroserie is volledig weg en de motor zal zonder kosten nooit meer draaien, ze waren uren verwijderd van de pers.
De stukken die waarde hebben voor liefhebbers worden natuurlijk door gegeven of verkocht om onze hobby te betalen, dus zo verdwijnt er niets bruikbaars en worden er gigantisch veel onderdelen gered van de pers of de shredder.

Een paar vraagjes over jouw Saporro build.

- Spijtig dat op je site geen prijzen staan van hoeveel je de onderdelen hebt betaald, want dat intresseert me enorm !
- Die ECI van welke wagen komt die ?
- Heb je die cilinderkop volledig gekocht of heb je de jouwe laten ombouwen ?

Hier een fotootje om duidelijk te maken dat de roest hem volledig heeft opgegeten !
Afbeelding

En een voorbeeldje hoe de motor er uit ziet, binnen in ;)
Afbeelding

Gebruikers-avatar
Arjan
BerichtenCOLON 157
GeregistreerdCOLON Do 26-04-2007 23:02
WoonplaatsCOLON Utrecht
CONTACTCOLON

Re: Voorstellen en paar vraagjes

Ongelezen bericht door Arjan »

Hoi Ben,

Sorry voor de eeerg late reactie van mij! :doh: :(
Gelden de verschillende vragen nog? :think:

Arjan
Lancer Evo VIII, 475 pk;
Starion, 353 pk;
Sapporo 2JZ GTE vvti, > 1000 pk;
Sapporo 2,6, overleden...

BUTTON_POST_REPLY