injectiesyteem

Alles over motortuning en management
Gebruikers-avatar
fonzturbo
BerichtenCOLON 14
GeregistreerdCOLON Ma 21-05-2007 19:42
WoonplaatsCOLON Moerbeke-Waas (België)
CONTACTCOLON

injectiesyteem

Ongelezen bericht door fonzturbo »

hey, Arjan, ik zie dat je goede vooruitgang boekt met je nieuwe injectiesysteem, maar wat ga je nu eerst doen, eerst gewoon de benzine injectie veranderen , zien wat het resultaat is en dan de onsteking ook nog onder handen nemen
ik ben alleszinds benieuwd hoe het allemaal gaat werken, dan kan ik ook zo een systeem aankopen en installeren hé
Nu mag jij eens het proefkonijn zijn, ....

Nu rijdt ik nog met de originele injetie rond (met 2 injectore)
Graag zou ik deze willen vervangen door een multi point injectie
Want nu met die originele injectie heb ik problemen met mijn begrenzing die erin zit, als de turbodruk even over 1 bar (15 psi) gaat dan valt de motor uit voor even, dit is erg schadelijk voor de motor, en ik wil dit vermijden

Afbeelding

nu heb ik dat inlaatspruitstuk van een oud club lid om te monteren, dit is het oude van Jerry geweest, die had daar goed resultaten mee, maar ja zijn motor kon al die kracht niet aan en heeft het begeven (spijtig genoeg)
dit heeft een gasklep van dia 60 mm, ik denk dat dit wel groot genoeg zal zijn , aangezien mijn buizen van de turbo naar de intercooler ook dia 60 hebben, of toch misschien nog een gotere diameten aanschaffen?
ook de juiste injectoren zal nog moeten beken woden; maar uit de ervaringen van Arjan met zijn multi point injectie zal ik wel de juiste keuzes kunnen maken, niet?


Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

BUTTON_POST_REPLY