Motormanagement

Alles over motortuning en management

Motormanagement

Ongelezen berichtdoor Arjan » zo 16-05-2010 19:02

[b:ccfd7ec3d5]Bewezen programmeerbare computers[/b:ccfd7ec3d5]:
Haltech: http://www.haltech.com/, werkt maar is duur en heeft allemaal eigen componenten wat het weer duur maakt :? ;
Motec: http://www.motec.com/, bewezen maar ook duur en valt volgens sommigen af en toe uit en nog duurder dan Haltech :( ;
MegaSquirt: http://www.megasquirt.info/, maar eens een keertje proberen: ca. € 300 voor een compleet systeem, evt. losse onderdelen erbij en je bent klaar voor hooguit € 500 :shock: !
Lancer Evo VIII, 339 pk;
Starion, 353 pk;
Sapporo 2JZ GTE vvti, > 1000 pk;
Sapporo 2,6, overleden...
Avatar gebruiker
Arjan
 
Berichten: 155
Geregistreerd: do 26-04-2007 23:02
Woonplaats: Utrecht

Re: Motormanagement

Ongelezen berichtdoor Arjan » zo 16-05-2010 19:48

Afbeelding
Ziehier de 2,6 liter 4G5 motor, ook wel bekend als Astron (USA en Australië). Deze motor is ook al anders dan standaard, ik heb de jetklepnokken weggezaagd. De injectie was standaard 2 injectoren: een lichte en een zware.
Er werken nu voor het toerengebied tot 2500 toeren, 2 zware injectoren en daarboven werken er 4 extra injectoren mee!

Zie verder op de site!

Arjan
Lancer Evo VIII, 339 pk;
Starion, 353 pk;
Sapporo 2JZ GTE vvti, > 1000 pk;
Sapporo 2,6, overleden...
Avatar gebruiker
Arjan
 
Berichten: 155
Geregistreerd: do 26-04-2007 23:02
Woonplaats: Utrecht


Keer terug naar Motortuning

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

cron